Obsah na talíři rozhoduje o nadváze

Square

V podstatě je to velmi jednoduchý princip. Kdo chce zredukovat svoji hmotnost, tak se musí v první řadě zaměřit na to, co má na talíři. Když nechceme, aby v našem životě vládla nadváha až případně obezita, tak to bude skutečně první krok, kterým se musíme vydat. Dosáhnout správnou energetickou rovnováhu, to by mohl být prvotní úkol, který zvládne v podstatě každý, kdo se rozhodne cokoliv ve svém životě změnit. To znamená, že množství přijaté energie by se měla rovnat množství energie, kterou za den vydáme. Vypadá to celkem logicky, ale ne každý je schopný tento styl dodržovat. Poté je třeba se zaměřit na potraviny, které mají velký objem a malou energetickou hodnotu. Tím dokonce zvětšíme i optickým pohledem porci na talíři a naše tělo je spokojené.

plný talíř

Se správnou dietou to půjde ještě lépe

Je pravdou, že mnozí se mohou teď ohradit, která je vlastně správná dieta, aby nevznikl ještě horší propad do obezity po vzniklém jo-jo efektu. Rada nad zlato, ale pokud bychom se zaměřili na výsledky, tak například ketonová dieta sklízí úspěch všude tam, kde ji někdo vyzkoušel. A funguje na skvělém principu. Pokud ze svého jídelníčku vyřadíme sacharidy, což jsou cukry, tak tělo místo nich začne automaticky využívat ketony pro to, aby získalo nějakou energii. Začne si vyrábět látky z vlastních zásob, což vůbec není těžké, protože při nadváze nebo obezitě jich má dostatek nastřádaných. Problém ovšem je, že se musíme zaměřit na to, co vlastně jíme.

polévka

Sacharidy nejsou jen ve sladkých potravinách

Ono se řekne vyloučit ze stravy sacharidy. Jenomže ty nejsou jen a pouze ve sladkých porcích jídla. Najdeme je v bramborách, těstovinách, rýži nebo pečivu. Dokonce se neubráníme jejich působení v zelenině a ovoci. Jak potom vše dobře a správně kombinovat? Nejlepší je, pro začátek se obrátit na výživové poradkyně, které nám pomohou se orientovat nejen v samotné proteinové dietě, ale také v našem jídelníčku. To bude rozhodně správnou zárukou v dobrém začátku. Hotová jídla jsou totiž sestavená tak, že nikdo neudělá chybu a navíc je skutečně plně nasycen. A dokonce i zdravě se dá mlsat, takže v podstatě se správnou skladbou stravy zvládneme i úspěšně hubnout.